Hållbart koncept

Nej det blev ju inte som jag tänkt. Söndagen kom och gick med en massa att göra och inget blogginlägg så långt ögat når. Jag tror att jag får publicera lite på känsla och när jag kommit in i det hela så kanske jag har lite mer styr på det. Det ska ju kännas kul och inte som ett jobb. 

Alstrena ovan är grejer jag gjorde sista veckan på praktiken. Skrev ut och klippte till olika bildrelaterade föremål och gjorde en möbsterrapport av dem att ha som bakgrund till min handledares ord om varför vi har ämnet bild i skolan. Sen behövde det göras en skylt till en dörr som envist öppnades av obehöriga och då fick jag feeling med akvarell. Små steg men det är också bra! 

Kommentera

